Yarle wil Amazon van de recruiting worden

De huidige economie schreeuwt om de juiste mensen op de juiste plek. En als de spoeling dun is, zoek je kandidaten tussen de werkende werkzoekende. Cem Özkent, Mike Hutten en Michael Margosyan gaan met Yarle de wereld van recruiting veroveren. 

Recruiten is tech. Yarle past slimme online marketingtechnieken toe om mensen te vinden die door bedrijven worden gezocht. Hoe slimmer de techniek hoe gerichter je zoekt. Het heeft allemaal te maken met het verzamelen van data. We zijn recruiter en tech-bedrijf.

In deze tijd is het ene niet meer van het ander los te zien.

Slag gemist 
De traditionele uitzendbureaus hebben de slag allemaal gemist. Het web walst er overheen en de uitzendwereld is overgenomen door internettechniek. Yarle maakt gebruik van internettechniek, maar dit betekent niet dat wij een geautomatiseerd uitzendbureau zijn. Wij werven op bedrijfsnaam van de klant. Dat is echt een hele andere tak van sport.

Recruitment en tech
Yarle vertaalt e-commercietechnieken naar de wereld van recruiting. Over een tijd is Yarle een datarobot die waar dan ook op deze aardbol data verwerkt voor een perfecte match tussen de zoekende werkgever en zoekende werknemer.

Yarle geeft zichzelf vijf tot zeven jaar om het hogere doel te bereiken.

Gerelateerd nieuws

Realisatie door Internetbureau Creative ICT