Twee nominaties Google Premier Partner Awards 2018 voor Adwise

Voor het derde jaar op rij is het Almelose bedrijf Adwise genomineerd voor de prestigieuze Google Premier Partner Awards, gehost door Google Partners. De Premier Partner Awards zijn in het leven geroepen om innovatie in digital marketing te eren.

Samen met opdrachtgever Continu, intermediair voor bouw en industrie heeft Adwise een nominatie in de categorie ‘Display Innovation’ ontvangen. In de categorie ‘Mobile Innovation’ is Adwise genomineerd met een case voor Kees Smit Tuinmeubelen. In 2017 wist Adwise de nominatie te verzilveren in zowel een EMEA als GLOBAL award.

Champions League binnen de digitale wereld
Volgens CMO Jeroen ter Laak is een nominatie voor de Google Premier Partner Awards vergelijkbaar met deelname aan de Champions League. “Volgens de jury lag het niveau dit jaar hoger dan ooit, daarom zijn we extra trots op de prestaties van ons team!“. 

Over Google Partners
Aan de Google Premier Partner Awards kunnen bedrijven met een Premier Partner badge deelnemen. De Partner-status laat zien dat de digital agency kwalitatief goede resultaten behaalt voor de opdrachtgevers en dat zij meerdere gecertificeerde specialisten in dienst heeft. De premier badge is de hoogste categorie om als partner van Google te ontvangen. Dit is een bevestiging dat de organisatie voldoet aan de prestatie vereisten die Google stelt. Adwise is door Google aangewezen als Premier Partner en heeft door deze status een streepje voor bij Google. Zij krijgen niet alleen meer ondersteuning, maar ook eerder toegang tot nieuwe functies en oplossingen. 

De uitreiking
De uitreiking vindt plaats op 17 oktober in Dublin. Meer info en de andere genomineerden zijn te bekijken op de speciale website: https://premierpartnerawards.withgoogle.com/en_gb/finalists.

Gerelateerd nieuws

Realisatie door Internetbureau Creative ICT